مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-04-29سياسي

فارس من| فرماندار: نظر خاصی ندارم/ امام جمعه: پیگیر موضوع دفتر فرماندهی کل قوا ه


امام جمعه ابرکوه از پیگیری موضوع احداث پادگان آموزشی ارتش تا کسب تکلیف از دفتر فرماندهی کل قوا خبر داد و فرماندار شهرستان نیز اعلام کرد که پیرامون ساخت چنین مجموعه ای نظر خاصی نداشته و ضرورت آن را نه تأیید و نه رد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، در پی ثبت سوژه ای تحت عنوان لزوم استقرار پادگان ارتش در شهرستان ابرکوه در سامانه مردمی فارس من خبرنگار فارس در شهرستان ابرکوه در گفتگو با مسئولین ارشد شهرستان، این موضوع و اقداماتی که تاکنون صورت گرفته است را پیگیری کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی دراین باره به خبرنگار فارس در این استان، اظهار کرد: ضرورت احداث پادگان زمانی بیشتر احساس می شود که بدانیم طرح موضوع احداث پادگان آموزشی نیروی زمینی ارتش در بین مسئولین شهرستان سابقه 20 ساله دارد که متأسفانه به هیچ نتیجه ای نرسیده و از سوی دیگر همه ساله تکاوران نیروی زمینی در شهرستان ابرکوه جهت عملیات آموزشی رزمی و تمرین و آموزش در شرایط سخت حضور می یابند.

امام جمعه ابرکوه افزود: با توجه به این که در استان یزد جایگاه فیزیکی و یا آموزشی مناسبی برای استقرار ارتش وجود ندارد، اگر بتوانیم این موضوع را در شهرستان به نتیجه برسانیم، امتیازی بزرگ برای شهرستان را به دست آورده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| فرماندار: نظر خاصی ندارم/ امام جمعه: پیگیر موضوع دفتر فرماندهی کل قوا ه

فارس من| فرماندار: نظر خاصی ندارم/ امام جمعه: پیگیر موضوع دفتر فرماندهی کل قوا ه